Administratie is voor weinig mensen een geliefde bezigheid. Ook wij zijn in onze praktijk liever met u bezig, dan met onze administratie. Daarom hebben wij de facturering aan Infomedics uitbesteed.
Houdt u er rekening mee dat u na elke behandeling een factuur ontvangt van Infomedics. Neem voor het aanvragen van gespreide betaling ook contact op met Infomedics.
Ongeacht welke tandartsverzekering u heeft, claimt Infomedics uw tandartskosten rechtstreeks bij uw verzekeraar. Als u niet volledig verzekerd bent, betaalt u alleen het niet verzekerde deel. Wel zo gemakkelijk!
De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de rekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld dat kan verschillen per tandartsenpraktijk.
Voor vragen over uw nota verwijzen wij u naar de veelgestelde vragen van Infomedics. Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u middels de gegevens hiernaast contact met Infomedics opnemen.
De servicedesk van Infomedics is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 09.00 en 17.00 uur.
Let op: in verband met preventieve maatregelen rondom het coronavirus is het moeilijker Infomedics telefonisch te bereiken.
Verzekeringen
U kunt zich bij vele verzekeraars voor tandheelkundige zorg verzekeren. Graag verwijzen wij u voor informatie over verzekeringen en de verschillen in dekking naar www.vergelijkmondzorg.nl